Hösten är här & jag sugen på shoppa massa höstnytt i klädväg

Allmänt / Permalink / 0
- samarbete med Modegallerian.com-
 
En av mina absoluta favoritsysselsättningar är att shoppa och jag tror inte att jag är ensam om detta? Att shoppa kläder är verkligen något som vi kvinnor har gemensamt, vi uppskattar ofta att förnya oss och vi går lite mer på trender än män som oftast klär sig mer samma hela tiden. Vet inte om det beror på att kvinnokläder många gånger är lite billigare och att vi ofta inte bryr oss lika mycket om att det ska vara märkeskläder utan att det ska vara snyggt, trendigt och varierat.  En sak som jag tycker om att ägna mig åt är att skriva shoppinglistor :) Tänkte därför dela med mig om vad jag kommer shoppa härnäst!
 
Min shoppinglista:
  • Svarta stövletter med platå
  • Svarta långbyxor alá kostym
  • En kavaj
  • Väska Ralp Lauren
  • Gummistövlar
  • Underkläder
  • Några fina tröjor
  • Fler baslinnen
  • Vinterskor
  • Varma vantar
  • Grön rock
Som ni ser är det ganska så varietat innehåll och det kan vara lite svårt att hitta detta och jag vill därför lyfta fram Modegallerian som är en sajt som är som en enda stor sökmotor som hjälper en att hitta saker inom mode, dom har plockat ut det mest tredninga, det vi shopping älskare vill ha och samlat allt på ett ställe under olika kategorier.  Eftersom jag verkligen behöver gummistövlar är det togbekvämt att dom har en kategori som heter Gummistövlar :) Jag kan sedan sortera på färg, här är mina svarta favoriter.
 
Detta är gummistövlar med klack, dom ser verkligen inte ut som sådana, pris ca 500kr
Dessa var riktigt snygga, från att typ inte hittat gummistövlar som är svarta till att ha 2 sidor att välja på gjorde detta till ett lyxproblem haha. Jag kanske kan köpa hem 2 par stövlar, behöver verkligen ett par när jag går runt djurgården. Sedan är fråga nummer två, smala citygummistövlar eller rediga som man kan ha sockar i? Med skaft eller utan, 3 par är nog ultimat :D
 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top