Nudlar utan kalorier to good to be true

Allmänt / Permalink / 0
Har ni hunnit prova nudlar som heter Shirataki Nudlar? Det har jag gjort och det är sådana nudlar utan några kalorier, först var jag tveksam till dessa för det lät för bra för vara sant och jag tänkte att man blev hungrig direkt. Men faktum är att man håller sig mätt riktigt länge på dom :)
 
 
 
 Jag har köpt från Svenskhälsokost och dessa är fräscha och har ingen bismak som vissa kan ha så jag gillar dom massor :) Ett paket kostar 25kr och räcker till två personer men köper man mer får man lägre pris. Man kokar inte dessa utan det är enkelt blanda ner i sås och låta och dra efter man skölt av nudlarna lite i vatten några gånger. Om man är lite fräck kan man ta med sig dessa till sitt wook ställe och be dom blanda i eller bara köpa med hem gryta och blanda i själv. Hackar man dom smått blir det även som ris om man vill ha den känslan. 
 
 
Lättlagade nudlar fria från gluten och kolhydrater.

 - Lågt kaloriinnehåll

- Perfekt vid diet

- Fiberrika

Liknande inlägg

Till top